środa, 22 kwietnia 2015

Dzień 6 - spotkanie w "Tygodniku Kępińskim"


Właśnie zadzwonił budzik. Masakra. Szybko się ogarnęłam, jogurt zjedzony – można wyruszyć w teren! Pierwszy wywiad umówiony już na godz. 9:30 z naczelnym lokalnej gazety „Tygodnik Kępiński”. Wywiad naprawdę nasycony wieloma ciekawymi informacjami! Pan Redaktor opowiadał z wielkim zapałem i pasją na temat kępińskich Żydów. I co się okazało? Wydał nawet książkę o tym tytule, którą dostałam w prezencie ze specjalną dedykacją. Naczelny opowiadał tak interesująco, że zaczęłam się zastanawiać, czy temat wielkopolskich Żydów nie byłby dobry na pracę licencjacką! Rewelacja! Wielkie podziękowania za rozmowę! :)
Ale, ale.. to nie koniec dzisiejszych przygód moich jako badacza. Jeszcze tego samego dnia umówiona byłam na wywiad w jednej z bibliotek. Można śmiało powiedzieć, że to był dobry dzień. Wracając w pozytywnych nastrojachrazem z Kamilą udałyśmy się do biblioteki po zapomnianą bluzę Anety. Tam znów spotkałyśmy bardzo interesującą, poznaną już wcześniej przez nas postać jaką jest dyrektor biblioteki. Pan Wiesław bardzo nam pomaga. Dzięki niemu jutro z Kamilą mamy umówione wywiady. Ciekawe jak to będzie. Już nie mogę się doczekać! A wieczorem nareszcie przyszedł czas na zasłużony posiłek. W końcu coś ciepłego! Już od trzech dni niczego porządnego nie jadłam. Za propozycją Marty i Joanny wybraliśmy się grupą na przepyszną pizzę :)
[Agnieszka Sawicka]
 Budynek poczty niedaleko redakcji Tygodnika Kępińskiego, fot. Agnieszka Sawicka
 
 Ilustrowana historia Kępna, fot. Agnieszka Sawicka
 
 Rowery Kępińskie, fot. Agnieszka Sawicka
 
Tygodnik Kępiński, fot. Agnieszka Sawicka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz